HURTIG, PÅLIDELIG SERVICE TIL DINE EPSON PRODUKTER

CoverPlus er Epsons udvidede garanti- og serviceplaner, der giver ro i sindet, fordi alle dele og alt arbejde er dækket i din CoverPlus-kontrakts levetid.
COVERPLUS

Dækning, der giver dig ro i sindet

Vi bestræber os på at tilbyde hurtig og pålidelig service for at sikre, at dine Epson produkter er oppe at køre igen problemfrit så hurtigt som muligt.

Prioriterede servicebesøg

Din CoverPlus-reparation prioriteres hos os. Vores netværk af autoriserede servicerepræsentanter vil sikre, at vi kan reagere med det samme, når du har behov for en reparation, og når det er bekvemt for dig.

Originale dele og arbejdskraft

Samlet af uddannede ingeniører fra Epson. Alle reparationer på Epsons produkter bruger originale Epson reservedele, der er fremstillet efter samme høje specifikationer som dit produkt. Den lokale og centrale Epson lagerplads sikrer også, at reservedele er lettilgængelige, hvilket reducerer nedetid.

Support hele livet

Når du køber et Epson produkt, får du teknisk assistance hele livet. Du kan drage fordel af vores omfattende vidensbase på vores supportside eller kontakte os via online chat, e-mail eller telefon. Vi er her for at yde support og vejledning til dit nuværende Epson produkt samt vejlede dig, når du vælger og specificerer det rigtige Epson produkt for dig.

Find dit produkt

Find dit produkt og se, hvilke CoverPlus-pakker der er tilgængelige.

Standardgaranti vs.
CoverPlus-garanti

Standardgaranti
CoverPlus
Udvidelsesprogram for produktets livscyklus
Antal år dækket1-2 år som standardOp til 5 år i altOp til 8 år i alt for berettigede produkter
SvartidSvarmålPrioriteret svartidPrioriteret svartid
Opgrader service standard servicetypeNejJaJa

Servicetyper, som vi leverer

CoverPlus tilbyder en række servicetilbud:

Sådan køber du CoverPlus

5 enkle trin til at begynde den udvidede CoverPlus-garanti.

Sådan køber du programmet til forlængelse af produktets levetid

Forlæng levetiden for dit Epson produkt ved at købe vores nye garantimulighed, der giver ekstra beskyttelse og sikkerhed til din investering.

Glem ikke at registrere CoverPlus

Når du har købt dit Epson produkt, skal du købe din CoverPlus-pakke inden for 60 dage. Når CoverPlus-pakken er købt, har du 8 måneder til at registrere dit produkt online.

Ofte stillede spørgsmål

Hvornår kan jeg købe en CoverPlus-pakke?

Du kan købe en pakke op til 60 dage fra installationsdatoen for dit Epson produkt.

Hvornår starter dækningsperioden for Epson CoverPlus-servicepakken?

En pakke yder assistance fra dag 1 af installationen af det produkt, den er registreret for. For eksempel varer en 3-årig CoverPlus-pakke i 3 år fra købet af dit produkt.

Er der en grænse for, hvor mange gange jeg kan få mit produkt repareret i dækningsperioden?

Der er ingen grænse for, hvor mange gange et produkt kan repareres i Epson CoverPlus. Epson har ret til at erstatte produktet med et passende produkt i tilfælde af, at yderligere reparation ikke er mulig.

Hvordan ved jeg, hvornår produktets dækning er ved at være slut?

Gå ind på https://www.epson.dk/support og indtast dit serienummer, og du kan se din standardgaranti og eventuelle udvidede garantier, der er registreret for dit produkt.

Hvordan får jeg et servicebesøg?

Du kan ringe, e-maile eller chatte online med din lokale Epson supportdesk. Den fulde liste over numre og kontakter er her.