Plus Office

GOD SERVICE SKABER TROVÆRDIGHED

Plus Office anbefaler WorkForce Pro i stedet for laserprinteren

Plus Office er kontorernes supermarked. Med fokus på service, kvalitet og personlig rådgivning leverer Plus Office alt inden for kontorforsyning.

"Service, kvalificeret rådgivning og alternativer - det er det, der skal definere os som virksomhed," siger Mads Ramskov fra Plus Office.
Hos Plus Office er det essentielt, at kunden er i fokus. ”Det handler om, at kunden skal føle sig set, hørt, rådgivet og serviceret på en personlig og nærværende måde, så vi gør meget ud af kun at tilbyde produkter, vi kan stå inde for,” forklarer Mads Ramskov fra Plus Office.


Alternativer og troværdighed
At kunne tilbyde alternative løsninger er en vigtig del af at kunne imødekomme kundens ønsker.
”Vi har nogle kunder, som har dårlige erfaringer med en bestemt printerløsning. Og så styrker det vores troværdighed at kunne tilbyde printere fra forskellige producenter. Før leverede vi andre printere, men nu har vi fået et alternativ i Epsons WorkForce Pro-serie. Vi er meget glade for Epson”, fortæller Mads og fortsætter:
”På den måde får kunderne, præcis hvad de vil have – og Plus Office får tilfredse kunder.”
Godt samarbejde
Mads Ramskov begrunder sit valg af WorkForce Pro med sit tidligere og gode samarbejde med Epson.
”Jeg har kendt Channel Account Manageren for Epson Danmark, længe. Han spurgte, om jeg ville prøve WorkForce Pro-serien. Det gjorde jeg, og jeg fandt ud af, at det var et rigtig godt produkt, som vi gerne vil sælge”, siger Mads.
Det var det gode forhold til Epson og deres viden om kvalitet og service, som gjorde, at Plus Office besluttede sig for at gøre WorkForce Pro til en del af deres sortiment. En beslutning og et samarbejde, man også er meget glade for hos Epson.


WorkForce Pro
Work Force Pro-serien omfatter en række business-printere, som er billige i forbrug, har lavt strømniveau samt vandfast blæk. Mads er også begyndt at anbefale sine kunder WorkForce Pro i stedet for laserprintere. Den er mindst 30 % billigere, og den kan nøjagtig de samme ting:
“Når jeg anbefaler WorkForce Pro i stedet for laserprinteren, så kan kunderne godt stille spørgsmål til, om blækket i virkeligheden er ligeså vandfast som på resultatet fra en laserprinter. Så plejer jeg at tænde vandhanen og stikke papiret ind under, så de kan se resultatet. Det plejer at imponere dem. Dem som før har købt laserprintere har en større tilbøjelighed til nu at købe business-printere”, fortæller Mads.


On-site service
”En af de store fordele ved at have et samarbejde med Epson er deres on-site-service”, fortæller Mads yderligere. ”Epson leverer tre års garanti og har on-site-service, hvis maskinen ikke virker”.
“Det er et godt salgsargument, at garantien er så gennemført. Uanset hvilket produkt kunden vælger, vil der kunne forekomme produktfejl – og den garanti, Epson tilbyder, har solgt rigtig mange printere. At man kan få en tekniker ud med det samme og afhjælpe en potentiel fejl er en sublim service. Derudover oplever jeg, at Epson og deres serviceafdeling vil gøre alt for at hjælpe – og det er altafgørende, da det i sidste instans er slutkunden, som skal være tilfreds,” afslutter Mads Ramskov.
For mere information, besøg: www.epson.dk