Martin Hansen: Jeg har fornemmelsen af, at jeg har opnået en status som en god ressource for Epson og anses for at være en OK kollega. Det er vigtigt for mig.

Martin Hansen: Jeg har fornemmelsen af, at jeg har opnået en status som en god ressource for Epson og anses for at være en OK kollega. Det er vigtigt for mig.

Fortæl lidt om dig selv og din professionelle baggrund - seneste position.
Før jeg startede hos Epson i 2011, var jeg selvstændig. Min virksomhed beskæftigede sig primært med teknisk konsulentarbejde relateret til Epson storformatprintere samt reklame og grafisk produktion.

Hvad er dine vigtigste ansvarsområder hos Epson, og hvor længe har du været ansat.
Jeg har to hatte på… I min presalesfunktion er min opgave at bistå salgsafdelingen og vores partnere med tekniske udredninger, test, dokumentation og løsninger i sager, hvor informationerne ikke umiddelbart er tilgængelige. Desuden produktdemonstrationer, træning og masser af kundemøder.

I min postsalesfunktion har jeg ansvaret for service i Danmark med kontakten til alle vores servicepartnere og –centre, internt og eksternt, samt håndtering af den kontinuerlige udvikling.      

Hvad synes du bedst om ved at arbejde for Epson, og hvilke Epson værdier er mest vigtige for dig?
Lokalt, i Epson Danmark, synes jeg, at det er en fornøjelse, at INGEN dage ligner hinanden. Hver dag er temmelig uforudsigelig og fuld af nye input og udfordringer. Jeg har lært noget nyt hver dag. Og indimellem har vi det særdeles morsomt.

Epson, som global virksomhed, oplever jeg som utrolig ressourcestærk. Netværket, som jeg primært trækker på, findes spredt ud over Europa og tæller virkelig mange fantastisk kompetente og venlige personer. Hvis en problemstilling skal løses, finder man et svar.

Hvad er dine fremtidige mål?
Mit mål er fortsat at dygtiggøre mig selv og udfylde mine roller bedst muligt.

Hvad er det vigtigste, du har opnået til dato?
Jeg har fornemmelsen af, at jeg har opnået en status som en god ressource for Epson og anses for at være en OK kollega. Det er vigtigt for mig.

Har du nogle "sjove Epson (eller kunde) historier"?
Mange. En gang modtog vi en klageskrivelse fra en kunde, der havde knækket en negl i forbindelse med isætning af en blækpatron og som derfor mente, at Epson havde et problem.

Hvordan opstod din interesse for teknologi?
Datalære i folkeskolen. Siden nørdet programmering på værelset og senere igen oplevelsen af symbiose mellem teknologi og grafik.

Hvilket er dit favoritprodukt og hvorfor?
Epson Stylus Pro 9900. Jeg er mere eller mindre ”vokset op” med vandbaserede storformatprintere og denne er kompromisløs.

Hvordan udvikler man et godt forhold til kunderne?
Troværdighed og handlekraft.

Hvis du skulle markedsføre Epson - hvilke nøgleværdier/karakteristika ville du sætte fokus på?
Fantastisk teknologi og en stærk vilje til at levere den bedste service. Både før og efter salget.

Hvilken app har du senest downloaded?
Mobilepay – en simpel genialitet i hverdagen, som alle bør have.

Hvad er det bedste professionelle råd, du har modtaget?
”Husk at sætte en ny kande kaffe over, når du tager det sidste.” Både bogstaveligt og  metaforisk er det en pænt god kollegial egenskab.

Tid og sted

Udstillingen finder sted den 14. juni til den 29. juli 2014 i Øksnehalen, Halmtorvet 11, 1700 København V.

For yderligere information kontakt

Christina Møss, Marketing Services Specialist, Epson Danmark
E-mail: christina.moss@epson.eu / Mobile: +45 2344 8404 / Office: +45 4450 8585 / www.epson.dk
 

Besked til editor:

Om Epson

Epson er en globalt førende og innovativ producent af billedbehandlingsudstyr og er dedikeret til at overgå kundernes forventninger med sine kompakte, energibesparende og præcise teknologier. Produktudbuddet spænder over printere og 3LCD-projektorer til virksomheder og private til sensorer og andre mikroenheder.

Med den japanskbaserede Seiko Epson Corporation i spidsen har Epson Group mere end 72.000 medarbejdere i 94 virksomheder verden over og er stolt over at kunne bidrage til det globale miljø og til de samfund, gruppen opererer i. http://global.epson.com

Om Epson Europe

Epson Europe B.V., Amsterdam er gruppens regionale hovedkvarter for Europa,

Mellemøsten, Rusland og Afrika. Epson Europe opnåede med sine 1.655 ansatte i regnskabsåret 2012 en omsætning på 1.583 mio. EUR. http://www.epson-europe.com

Miljøvision 2050

http://eco.epson.com