KARRIERE HOS EPSON

Karriere hos Epson

Hos Epson er vores mission at levere bedre produkter for en bedre fremtid. En fremtid, der er mere miljøvenlig og mere effektiv for alle. For at gøre dette forstår vi, hvor vigtigt det er at ansætte de bedste personer, som er lige så engagerede og stolte, som vi er.

Den eneste måde at opnå dette er at give vores medarbejdere udfordrende, tilfredsstillende og givende karrierer. Med din hjælp fortsætter vi med at flytte grænserne for det, det er muligt at opnå med teknologi, og skabe en bæredygtig og intelligent verden for alle.

Støtte til din ansøgning

Ledige stillinger

Få mere at vide om os

Hos Epson er vi stolte over at kunne sige, at mange af vores medarbejdere har lange og succesrige karrierer. Nogle har været her i over 20 år. Denne kombination af viden og erfaring kombineret med et stigende antal medarbejdere giver ny indsigt fra andre organisationer og er det, der bliver ved med at gøre os til noget enestående.

“Som medarbejdere hos Epson gør vi altid en indsats for at overgå forventningerne. Vores fokus er kun at levere produkter og support i allerhøjeste kvalitet til vores kunder.”

Mød nogle af vores medarbejdere

  • Medarbejderudmærkelser

    Epson Europe er stolte af at være valgt som finalist i Employee Benefits Awards 2016 for Champion-ordningen til anerkendelse af medarbejdere. I forbindelse med denne pris - Most motivational benefits - så dommerne efter strategier, som enten anvendte incitamenter eller motiverende fordele til at øge medarbejderpræstationer, engagement og til at beholde medarbejdere.

    Epsons team var også nomineret til Best International Recruitement Team 2016.

  • Inspirerende kollegaer

    Epson Champions-prisen anerkender vores medarbejdere offentligt. Enhver medarbejder kan nomineres af en anden medarbejder for at have demonstreret engagement og kreativitet, som leverer innovation, resultater og fremragende kundetilfredshed.

    Der findes lokale Champion-vindere i hver region, som derefter vurderes for den prestigefyldte Champions EMEAR-pris. Champion-vinderne får mulighed for at besøge vores globale hovedkontor i Japan.

    "Et af de mest behagelige aspekter ved dette års arrangement var at se respekten for andre kollegaer, noget som blev tydeligt i de mange nomineringer, vi modtog. Det mest bemærkelsesværdige var den stolthed, som de nominerede modtog deres nominering og efterfølgende priser med."

    Rob Clark

    Formand for Epson Champions-udvalget, seniorvicepræsident for

    Epson Europe B.V.

  • Fantastiske ideer for en bedre virksomhed

    Hos Epson er vi stolte af vores loyale, talentfulde og ihærdige medarbejdere. Gennem Inspira (ideprogrammer for medarbejdere) opfordrer vi medarbejdere til at dele deres ideer om, hvordan vi kan arbejde mere effektivt sammen. Medarbejderne bliver belønnet for ideer, som implementeres.

  • En givende oplevelse

    Hos Epson ved vi, hvor vigtigt det er for vores medarbejdere at nyde arbejdslivet, og vi sørger for, at det at arbejde hos os er både tilfredsstillende og givende. Vi erkender også, at konkurrencedygtig løn og motiverende fordele er vigtige for at tiltrække og beholde de mest talentfulde medarbejdere.

    Uanset hvor du er placeret, kan du forvente at få en konkurrencedygtig løn og fordelspakke. Vi sørger for, at vores belønningspakker er konkurrencedygtige nok til at tiltrække de bedste. Epson tilbyder en række medarbejderfordele, som er tilpasset de markeder, vi driver virksomhed i. Medarbejdere har også mulighed for at købe produkter fra Seiko og Epson med rabat.

  • Lige muligheder

    Epson har forpligtet sig til at tilbyde lige ansættelsesmuligheder og ikke-diskriminerende procedurer og praksisser. Dette omfatter alle former for diskrimination, herunder race, farve, religion, køn, alder, handicap, seksuel orientering, national oprindelse, slægt, statsborgerskab, familiemæssig status, genetiske anlæg eller bærerstatus eller andre beskyttede egenskaber, som er omfattet af gældende lovgivning.

Ofte stillede spørgsmål

  • Hvad skal jeg overveje, før jeg ansøger?

    Brug lidt tid, når du ansøger om en stilling. Overvej, om dette er det rigtige job til dig, og om du har de færdigheder og den erfaring, der er nødvendig for at få succes. Er Epson det rigtige firma for dig, og passer placeringen dig? Har du en lovlig arbejdstilladelse på det sted, hvor jobbet er placeret?

    Læs jobopslaget omhyggeligt og udfyld oplysningerne om dig selv ærligt og korrekt, da dette danner grundlag for udvælgelses- og screeningsprocessen.

  • Hvem kan jeg kontakte, hvis jeg har et problem med ansøgningen?

    Hvis du har problemer, kan du sende en e-mail til talentlink@epson.eu

  • Hvornår finder jeg ud af mere om lønnen?

    Vi forstår, at lønnen med tilhørende fordele er en del af din beslutning, når du ansøger om et nyt job. Hvis din indledende ansøgning godkendes, taler en medarbejder fra personaleafdelingen eller ansættelsesteamet med dig om dine forventninger til løn.

  • Hvilke fordele tilbydes medarbejdere?

    Fordelspakken varierer fra land til land. En repræsentant fra personaleafdelingen eller ansættelsesteamet vil kunne give dig oplysninger om fordelene i det land, hvor stillingen er.

  • Hvordan forbereder jeg mig til mit interview?

    Det er smart at starte med at læse om Epson. Find ud af mere om vores forskellige produktsortimenter og vores globale kontorer. Sørg for at gøre dig bekendt med dit CV og stillingsbeskrivelsen før det første interview.

    Til det andet interview skal du være forberedt på at give eksempler på din erfaring med opgaver eller projekter, du har arbejdet på, og hvordan du har grebet dem an. Disse typer af interviews er kendt som kompetencebaserede eller strukturerede evidensbaserede interviews. Du kan også blive informeret om en færdighedsbaseret øvelse eller præsentation, som du bliver bedt om at udføre i løbet af det andet interview. Du får alle de nødvendige oplysninger af ansættelsesteamet eller personaleafdelingen før interviewet.

  • Hvad er et kompetencebaseret interview?

    Et kompetencebaseret interview kan også kaldes:

    • Situationsbetinget
    • Adfærdsmæssig
    • Struktureret
    • Evidensbaseret

    Kompetencebaserede interviews er baseret på forudsætningen om, at tidligere præstationer er den bedste forudsigelse for fremtidig adfærd. Du bliver bedt om at dele eksempler på situationer, du har været personligt involveret i, og du bliver bedt om at gennemgå hvert scenarie i detaljer for at give bevis på dine kompetencer til rollen.

  • Hvordan besvarer jeg kompetencebaserede interviewspørgsmål?

    Brug denne tilgang:

    • Situation
    • Opgave
    • Handling
    • Resultat

    Situation/opgave - beskriv den nøjagtige situation, du var i, eller opgaven, du skulle udføre. Situationen skal være forekommet tidligere og kan stamme fra arbejdspladsen, en uddannelsesmæssig oplevelse eller fra frivilligt arbejde.

    Handling - beskriv det, du faktisk gjorde, ikke det du kunne eller burde have gjort. Hvis du arbejdede i team, er det vigtigt at beskrive din rolle i teamet. Intervieweren ønsker at forstå, hvad du gjorde, ikke hvad teamet gjorde.

    Resultat - beskriv, hvad der skete. Blev målet nået? Hvis ikke, hvad lærte du så undervejs?

  • Hvad bør jeg have på til interviewet?

    Klæd dig pænt på. Epson har en dress code.

  • Hvad skal jeg have med til interviewet?

    Husk at medbringe dokumenter til det andet interview, som viser, at du har arbejdstilladelse. Vi skal se de originale dokumenter, f.eks. pas, personnummerbevis, fødselsattest osv.

    Spørg repræsentanten fra personaleafdelingen eller ansættelsesteamet, hvis du har spørgsmål.

  • Hvornår kan jeg forvente at høre fra Epson efter interviewet?

    Dette kan variere, afhængig af den stilling du har søgt. Men vi sørger for, at du altid modtager detaljeret, specifik og konstruktiv feedback vedrørende resultatet af interviewet, da vi sætter pris på din interesse for Epson.

Lær vores produkter at kende

  • Manchester United sponsoreret af Epson

    Manchester United
    sponsoreret af Epson

  • Epson WorkForce Enterprise

    Epson
    WorkForce Enterprise

  • Skærmstørrelse betyder noget

    Skærmstørrelse
    betyder noget

  • Epson CeBIT 17 - robotter i fremtiden

    Epson CeBIT 17 -
    robotter i fremtiden

Tilslut dig os

Få mere at vide om, hvad Epson gør, og engager dig i aktiviteter og arrangementer.


Høflig bemærkning til ansættelsesbureauer

Vi har vores eget interne ansættelsesteam, hvilket betyder, at vi kun lejlighedsvis samarbejder med ansættelsesbureauer. I sådanne tilfælde har Epson Europe B.V. en liste over foretrukne leverandører til rekruttering af faste, kontraktansatte og midlertidige medarbejdere i alle vores regioner. Vi har ingen forpligtelse til at betale noget gebyr for kandidater, som ansættes, medmindre leverandøren har underskrevet en kontrakt med Epson Europe B.V. og er blevet instrueret af den relevante medarbejder i personaleafdelingen eller ansættelsesteamet om at sende kandidater.

Med det for øje beder vi høfligt om, at I undgår at kontakte vores personaleafdeling eller ansættelsesteam eller ledere på tværs af virksomheden.

Hvis I ønsker at få status som foretrukken leverandør, kan I sende en kort præsentation af jeres virksomhed til emear_resourcingpartners@epson.eu, hvor I tydeligt angiver de områder, som I er specialister i, samt hvordan I mener, at jeres firma kan hjælpe os.